Niektórzy znaleźli się tutaj przypadkiem, inni natomiast chcieli dołączyć do FIEGE już od dłuższego czasu. Każda z naszych opowieści jest inna, ale wszystkie w pewnym momencie spotykają się w jednym punkcie. W FIEGE. To nasze historie tworzą naszą paczkę FIEGE.

Małgorzata

Kierownik Obszaru, Dział Zwrotów

11 stycznia 2020 roku obchodziłam swoją pierwszą rocznicę pracy w FIEGE E-com North. Podpisałam umowę i miałam rozpocząć pracę jako magazynier. Pojechałam na szkolenie do Gardna, gdzie znajduje się magazyn Zalando. Trzeciego dnia dowiedziałam się, że zostanę Problem Solverem (Mistrz ds. Rozwiązywania Problemów). Nie mogłam uwierzyć, bo przecież szkoliłam się na magazyniera, a miałam zostać Mistrzem! Atmosfera szkolenia była niesamowita, więc to była nie tylko nauka, ale i przygoda. W Ameryce zaczęłam pracować na stanowisku Problem Solvera. Wszystko wtedy dopiero się rozkręcało, miałam podobnie jak moi koledzy i koleżanki duży wkład w to, jak wszystko będzie wyglądało. Wtedy też powstawał Dział Zwrotów (Returns). I nigdy bym nie przypuszczała, że czeka mnie kolejny awans. W maju 2019 roku zaproponowano mi posadę Team Leadera, czyli Lidera Zespołu. To był szok, bo wszystko działo się tak szybko. Ale czułam się świetnie w tym co robię. Otaczali mnie niesamowici ludzie, którzy cały czas mnie motywowali. Moi szefowie również zawsze byli dostępni i służyli pomocą. Do dzisiaj tak jest. Mój trzeci awans miał miejsce w grudniu 2019 roku. Dziś jestem Area Managerem, czyli Kierownikiem Obszaru w Dziale Zwrotów. Założyłam biały polar, który u nas charakteryzuje decyzyjne i odpowiedzialne stanowiska. Jestem z niego dumna.

Joanna

Lider Zespołu, Dział Jakości

Jestem mamą dorosłego syna, który od kilku lat mieszka i pracuje za granicą w Niemczech w związku z czym widujemy się dość sporadycznie. Natomiast na miejscu mam swój substytut matkowania, czyli opiekuję się swoimi dwoma kotami – tak, jestem kociarą. Koty adoptowałam ze schroniska i staram się jak mogę, aby móc uczestniczyć w różnych akcjach charytatywnych pro zwierzęcych jak np. wspieranie schronisk, udział w zbiórkach dla schronisk, wspieranie Fundacji „Podaj Łapę” itp. Ale też udzielam się charytatywnie jeżeli chodzi o zbiórki indywidualne dla osób potrzebujących, które chorują, czy też potrzebują jakiegoś wsparcia. A oprócz tego książki, książki i jeszcze raz książki. Wszelakie. Pracę w FIEGE rozpoczęłam w 2019 roku w lutym od stanowiska magazyniera. Pierwszy miesiąc pracy w Centrum Dystrybucyjnym w Ameryce – pusta hala, ustawianie regałów, pierwsze kartonowanie, pierwsze etykietowanie kartonów, oklejanie oznaczeń kartonowych i regałów. Pierwsze inwentaryzacje pustych regałów, później rozpoczął się długotrwały proces zatowarowania, ruszyły procesy – zwroty, pack, receive i pozostałe. Wszystko wtedy mieściło się na tzw. Mezalinie, a wraz z rozrostem naszej organizacji zaczęliśmy powoli, stopniowo przenosić wszystko na właściwą halę magazynową. Przez mój pierwszy rok pracy byłam pracownikiem działu jakości – specjalista ds. jakości. Natomiast w listopadzie/październiku 2020 roku otrzymałam awans na lidera zespołu liczącego 25 osób w dziale jakości. Stając się tym samym drugim z kolei liderem w naszym dziale. W roli lidera zespołu jest różnie. Nigdy nie miałam „parcia” na bycie przełożonym. Natomiast w moim życiu zawsze tak się układa, że zazwyczaj kogoś uczę i przekazuję jakąś wiedzę. Tutaj oczywiście wygląda to nieco inaczej, bo muszę zarządzać moim zespołem. Natomiast uczę się nadal ja. Jest to proces dla mnie nowy, którego się uczę. Patrząc na zmiany jakie się pojawiają, procedury, podręczniki. Jest to nieustanne wyzwanie. Przyjdź, zobacz, nie rezygnuj tylko zostań z nami!