1. Kliknij w link spotkania

Na początku możesz znaleźć informacje na temat spotkań rekrutacyjnych online w zakładce „Kalendarz” lub po prostu kliknij tutaj, aby dołączyć do spotkania.

Pamiętaj, że spotkania prowadzimy w określonych dniach i godzinach. Wszystkie daty spotkań są umieszczone w zakładce „Kalendarz”.

2. Dołącz do spotkania poprzez aplikację MS Teams

Po kliknięciu w link spotkania otworzy się przeglądarka internetowa. Następnie należy dokonać wyboru, w jaki sposób chcemy dołączyć do spotkania:

  • Jeżeli nie posiadasz aplikacji Microsoft Teams możesz wybrać drugą opcję i kontynuować spotkanie w przeglądarce internetowej.
  • Jeżeli posiadasz aplikację Microsoft Teams – wybierz ostatnią z możliwych opcji.

3. Ustawienia mikrofonu i kamery

Dalej po otworzeniu spotkania poprzez przeglądarkę internetową, w lewym górnym rogu pojawi się komunikat z zapytaniem o zezwolenie na dostęp do mikrofonu i kamery. Zalecane jest aby zablokować dostęp do kamery i mikrofonu, ponieważ na spotkaniach rekrutacyjnych uczestnicy mogą korzystać z czatu w celu komunikowania się z prowadzącymi.

Następnie potwierdź swój wybór klikając w opcję „Kontynuuj bez audio i video”.

4. Podpisz się

Na koniec wpisz swoje imię i kliknij „Dołącz teraz”.

Jeżeli chcesz poznać harmonogram spotkania rekrutacyjnego online, kliknij tutaj.

Być może nadal masz trudności w dołączeniu do spotkania – Napisz do nas i opisz problem, w rezultacie postaramy się pomóc!